.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كروبي: زمينه راي خوبي دارم

دبير كل حزب اعتماد ملي گفت: كساني كه مطرح مي‌كنند كه كانديدايي پايگاه راي ندارد، اين را بدانند كه اتفاقا بنده زمينه راي خوبي دارم؛ چرا كه پس از فوت حضرت امام (ره) هميشه در عرصه حضور داشته‌ام و نسبت به هيچ موضوعي بي‌تفاوت نبودم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني حزب اعتماد ملي، حجت الاسلام مهدي كروبي دبيركل حزب اعتماد ملي در اولين گردهمايي روساي ستادهاي انتخاباتي خود در سراسر كشور گفت: همه بايد با جديت كار كنيم و خودمان را براي هر شرايطي آماده كنيم.
وي افزود: وضعيت فعلي به گونه‌اي است كه اكنون بنده و مير حسين موسوي در عرصه انتخابات از جريان اصلاحات و خط امامي (ره) حضور داريم و البته اين احتمال وجود دارد كه افرادي ديگري نيز به عرصه انتخابات وارد شوند كه شايد حتي در پايگاه راي ما نيز تاثير گذار باشند.
دبير كل حزب اعتمادملي تصريح كرد: با توجه به فعل و انفعالاتي كه در فضاي سياسي كشور روي مي‌دهد ممكن است افرادي در عرصه انتخابات حضور بيابند كه حتي فضا را به نفع ما تغيير دهند و شرايط را براي ديگران نامطلوب سازند، بنابراين تا روز ثبت نام احتمال حضور افراد ديگر در صحنه منتفي نيست.
كروبي تاكيد كرد: البته ممكن است كه حركت‌هايي با انگيزه تضعيف روحيه نيروها در عرصه انتخابات صورت گيرد و شايعاتي مبني بر اينكه فرد كانديدا پايگاه راي ندارد منتشر شود، ولي نبايد به اين مباحث توجه كرد و ما در واقع در ميدان نبردي هستيم كه بايد به جديت به كار بپردازيم.
وي ادامه داد: مجموعه حوادثي كه در گذشته روي داد موجب شد تا اكنون در چنين وضعيتي قرار بگيريم. بنده هم نمي خواهم كه ديگران را مقصر بشمارم اصلا همه تقصيرها بر عهده بنده است اكنون جاي طرح اين گونه بحث ها نيست بلكه ما بايد با جديت به كار و تلاش بپردازيم.
دبيركل حزب اعتماد ملي خاطر نشان كرد: انتخابات دشواري را پيش رو داريم، زيرا اكنون رئيس جمهور فعلي كه تمام ابزار و امكانات را در اختيار دارد مي تواند براي اين دوره انتخابات كانديدا شود و آنچه كه از شواهد بر مي آيد وي با جديت كار مي‌كند، بنده بارها از استفاده از بيت المال براي كارهاي تبليغاتي از سوي دولت اعتراض كرده‌ام، زماني اگر فردي كه كانديداي انتخابات بود جهت كمك به جايي از هلال احمر پتو مي گرفت اين را به عنوان تخلف انتخاباتي براي او مطرح مي كردند، ولي اينك رئيس جمهور براي افتتاح پروژه اي اين همه از بيت المال هزينه مي كند و جمعيتي را با خود همراه مي كند درحالي يك وزير مي تواند براي افتتاح يك پروژه حضور داشته باشد، از اين رو با توجه به روندي كه براي افتتاح پروژه‌هاي استاني صورت مي گيرد و رئيس جمهور با هزينه بيت المال جمعيتي را با خود مي برد اين نشان دهنده فعاليت تبليغاتي براي انتخابات است كه بايد از ادامه آن جلوگيري شود.
كروبي اظهار داشت: نسبت به اين تخلفات انتخاباتي تذكر مي دهم و در صورت لزوم با نگارش نامه اعتراض مي كنم، ولي واقعيت اين است كه اكنون همه امكانات در اختيار اين جريان است و ما چيزي در اختيار نداريم.
وي با اشاره به فرصتي كه به برگزاري انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري باقي مانده گفت: 51 روز به زمان برگزاري انتخابات فرصت باقي مانده و آنچه مسلم است دولت با شدت و جديت كار مي كند، ولي متاسفانه ما اكنون درگير يك سري مسائل در درون مجموعه خودمان هستيم. توصيه مي كنم كه تنها با جديت كار كنيم و خود نيز هم محكم ايستاده ام و كار مي كنم .
دبيركل حزب اعتماد ملي افزود: خود را براي هر شرايطي آماده كرده ام و هر كاري كه بتوانم انجام مي دهم اگر هم مشكلاتي به وجود آيد و تخلفاتي صورت گيرد از حقمان دفاع كرده و اعتراض مي‌كنم.
كروبي از حاميان خود خواست كه با جديت كار كنند و تصريح كرد: دوستاني كه در ستاد مركزي هستند هر كاري كه لازم باشد براي دوستان ستاد در ديگر استان‌ها انجام مي دهند، البته ديگر استان ها بسيار فعال هستند و در سفري كه به زنجان و قزوين داشتم از نزديك شاهد تلاش هاي آنها بودم.
وي خاطرنشان كرد: اكنون ديگر فرصت شك و ترديد نيست و بايد افرادي بيايند و كار كنند كه به اين راه اعتقاد دارند، طرح اين مباحث كه كانديدايي پايگاه راي ندارد برنامه حساب شده از سوي يك جريان خاص است كه نبايد بدان توجه كرد. البته هر فردي فكر و انديشه‌اي دارد كه قابل احترام است، ولي آنها اگر اعتقادي به كار ندارند در اين مدت انتخابات فعاليتي نكنند و به تضعيف ديگران نپردازند.
دبيركل حزب اعتماد ملي گفت: كساني كه مطرح مي‌كنند كه كانديدايي پايگاه راي ندارد، اين را بدانند كه اتفاقا بنده زمينه راي خوبي دارم؛ چرا كه پس از فوت حضرت امام (ره) هميشه در عرصه حضور داشته‌ام و نسبت به هيچ موضوعي بي‌تفاوت نبودم، همواره به دفاع از حقوق مطبوعات، زندانيان سياسي و دانشجويي، ملي - مذهبي ها و افرادي از گروه چپ و راست پرداخته‌ام و همواره پيگير مشكلات بودم.
كروبي افزود: اكنون بنده و مير حسين موسوي در صحنه حضور داريم و اين حق موسوي هست كه در صحنه حضور داشته باشد. به تمام گروه‌هايي كه به حمايت از موسوي پرداخته‌اند، مي‌گويم اين حق شماست كه بنابر تشخيص‌تان به حمايت از كانديداي مورد نظر خود بپردازيد.
وي در پايان تصريح كرد: بنده همواره گفته‌ام كه با تمامي احزاب و گروه‌ها رفاقت دارم، ولي با چهره ها و شخصيت ها كار مي كنم اكنون نيز چهره هايي در ستاد بنده حضور دارم كه بنابر درخواست خودشان حضور يافته اند و با بنده همكاري مي كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.936 seconds.